4 טיפים מנצחים ותיפתרו מהצלוליט! המדריך המלא! איך להיפתר מהצלוליט

4 טיפים מנצחים ותיפתרו מהצלוליט!

לנושא שמעסיק המון נשים וגם גברים. איך נפתרים מהצלוליט? כמה שלבים שאני ניסיתי על עצמי ופשוט עבדו כמו קסם!

לפני שאנחנו מתחילים אני ממליצה להיוועץ תמיד עם איש מקצוע, כל הכתוב במאמר נכתב מניסיון אישי וקריאת מחקרים ומאמרים בנושא, יש להפעיל שיקול דעת. ובמקרה של חולי מומלץ מאוד להיוועץ עם רופא מקצועי.

חשוב להבין שהנושא הוא לא רזה או שמן, משקל עודף או משקל תקין. צלוליט לא עוצר בפני רזים. הוא יכול להימצא אצל כולם! מטרת המדריך זה לא להרזות, למרות שביישום ארבעת הטיפים המופלאים להורדת צלוליט ניתן גם להרזות ולהוריד במשקל.

זה התחיל שיום אחד התעוררתי, הסתכלתי במראה ופשוט לא זיהיתי את הבחורה שראיתי שם, הרגשתי שהזדקנתי בין לילה בכמה שנים טובות ועודני בשנות ה 20 לחיי. אומנם שנות ה 20 המאוחרות אבל עדיין..

לא מראה ששימח אותי בלשון המעטה. פשוט לא הבנתי מאיפה כל הגבשושיות האלה על הרגליים שלי ובטח לא חשבתי שזה יקרה לי בגיל כל כך צעיר.

אז ראשית רצוי להבין מה זה בכלל צלוליט.

צלוליט הוא תוצאה של רעלים כמו סוכרים ומאכלים מעובדים. הגוף לא מצליח לפרק את הרעלים הללו ופשוט זורק אותם לשכבות העליוניות של העור. צלוליט מופיע כמרקם גבשושי על העור, באזורים כמו ישבן, בטן וזרועות ועלול להופיע בכל חלקי הגוף, גם בפנים.

צלוליט לא מבדיל בין רזה למשקל עודף, הוא תוצאה של תזונה ומה שאנחנו מכניסים לפה. בדרך כלל הוא מתחיל מגיל 25 (באופן אישי ניתקלתי בבנות 20 עם צלוליט) והוא ידוע כמוריד ביטחון עצמי.

אז עכשיו שהבנו מה הוא צלוליט, נתחיל להבין כיצד ניתן להיפתר ממנו או לפחות להפחית אותו.

כשאני ראיתי צלוליט ברגליים, מיד התחלתי לברר, לחקור ולעבוד נכון על מנת להיפתר מהצלוליט.

הצלחתי להפחית והייתה תקופה שהוא שוב חזר, אז חייבים להבין, להיפתר ממנו חד פעמי זה לא עובד.

ישנם מאכלים מסוימים שחייבים להפחית באופן משמעותי!

רשימת המדריך ולאחר מכן הסברים למי שיש לו כוח לקרוא: נסו זאת לפחות 14 יום ותראו תוצאות מדהימות!

  1. להימנע מסוכרים, משקאות ממותקים, שוקולדים ומאכלים מעובדים.

  2. לשתות לפחות 2 ליטרים של מים ביום. בלי לפספס

  3. הליכה מזרימה דם ומפרקת את הצלוליט ל'גורמים' בדרך היעילה ביותר. הליכה של שעה ביום (6 קילומטרים) תפחית משמעותית ואף תעלים את הצלוליט מגופכם.

  4. קחו ספוג רחצה עם מים/שמן ותתחילו ל'קרצץ' את המקום ה'נגוע' בצלוליט- בדרך הזאת תזרימו דם למקום ותפרקו את הרעלים מגופכם. והתוצאות מדהימות, חשוב לציין שזה בלבד לא יעזור ויש להשתמש ב4 הטיפים.

אלה הם הטיפים הממש חשובים בשביל להעלים את הצלוליט מגופכם. נסו אותם למשך 14 יום בלי לזייף ותראו תוצאות נפלאות. חשוב לציין שיש להשתמש ב4 הטיפים ביחד ולא לנסות כל אחד בנפרד. רק ארבעתם יובילו אתכם לתוצאות רציניות. 

רוצים עוד מידע ופירוט? המשיכו לקרוא!

סוכרים, שוקולדים, ממתיקים, משקאות ממותקים. כל אלה לא מתפרקים טוב והופכים לצלוליט. אז אם את (בעיקר נשים) רוצה להפחית את הצלוליט הפסיקי ומיד להכניס לגופך את הרעלים האלה. בואי נעשה ניסיון של שבועיים, 14 יום בלי מאכלים מתוקים, שתייה מתוקה ומאכלים מעובדים ותראי שאת מתחילה לראות שינוי, אך בלי כמה גורמים נוספים השינוי לא יהיה גדול.. השלבים הבאים? המשיכי לקרוא!

השלב הבא זה לשלב מים בסדר היום שלך, אני שותה 2 ליטרים של מים לערך. פשוט מאוד וגם קל, ואני הייתי תמיד זאת שלא שותה, לא נכנסת לשירותים מעבר לפעמיים ביום, בוקר ולילה, והיום שיניתי לגמריי את הדרך, כי ההשפעה של מים היא מופלאה על הגוף! וזה ממש לא קשה, פשוט וקל. הכיני בבוקר בקבוק מים, רצוי של 2 ליטרים ושימי בתיק. היעד היומי הוא לסיים את בקבוק המים! הגעת אחרי יום עבודה ולא סיימת, שבי בבית ופשוט תתחילי לשתות עד אשר תסיימי.

הליכה? לפחות שעה ביום, בוקר, צהריים או ערב אין זה משנה. תתחילו לזוז! הגוף שלך עושה את העבודה בשבילך כשאת מזיזה את עצמך לעשייה. הליכה של שעה מזרימה דם לגוף ומנקה את הגוף מרעלים. אני עושה הליכה של שעה – שעה וחצי עד אשר אני מגיעה ל 6 קילומטרים ביום. בדרך כלל בבוקר. זה ממריץ אותי למשך היום ונותן לי המון אנרגיות. באופן אישי אני מרגישה שהמוח שלי ניזון מההליכה הזאת ופשוט עירני יותר, במקרה של פגישות ויום לחוץ אני לא מוותרת לעצמי ומסיימת את היום בהליכה.

ולבסוף, הקינוח הנכון שלא יעבוד בלי שלושת הטיפים האחרים. לייצר פעולה של הזרמת דם למקום ה'נגוע' צלוליט. אני ממליצה לקחת ספוג רחצה, יש בכל בית. עם שמן או מים העיקר לא על יבש ופשוט להתחיל ל'קרצף' למשך כמה דקות כל אזור ה'נגוע' בצלוליט. הפעולה הזאת עוזרת לכל שאר הפעולות להיות אפקטיביות יותר והתוצאות מדהימות.

אשמח שתשתפי אותי בתוצאה ואשמח גם לעורר שיח בנושא, בפרטי או בתגובות.

לחיים בריאים יותר, עירנים יותר, שמחים יותר ויפים יותר, 

אדריאנא מיטל עדי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *