חשיבה מחוץ לקופסא תביא אתכם לקידום מוצלח

בהמשך להרצאה לנשות עסקים שהעברתי בחריש

אני רושמת מספר נקודות חשובות וטיפים שעליהם דיברתי בהרצאה.

אני מזכירה לכן שאם אתן רוצות להצליח בעבודת השיווק אתן חייבות להקדיש לזה זמן!
שעה ביום, שלוש שעות שבועיות. תקבעו זמן ממש כמו פגישה ותתזמנו ביומן!
מחשבה – איפה אני היום, מה הם השלבים הבאים שלי ומה הם המטרות והיעדים (יעדים ריאלים אך לא בינוניים) שאני מציבה לעצמי
השקעה – זמן! הזמן שלכן
נוכחות – להיות נוכח ובפוקוס בעבודות השיווק. (שעה ביום, שלוש בשבוע, ולא על הדרך).
כוח רצון, נחישות, התמדה
אומץ– אל תחששו להעז ולצאת קצת מהמקום הנוח שלכן. איפה שנמצא הקושי שם יכולה להימצא החוזקה שלכן והמדרגה הבאה לכיוון כיבוש היעדים והמטרות, וזה נכון לגבי כל דבר בחיים.
להשתמש במשאבים שלכן– אנשי קשר בטלפון, החברים בפייסבוק וכו'.. לחשוב מה הם המשאבים הקיימים ואיך אני מייצרת לי משאבים חדשים
לדוגמא- להצטרף לקבוצות חדשות בפייסבוק יפתח לכן משאבים חדשים (עוד 3,000 אנשים חדשים שיכולים להיחשף לעסק שלכן).
ניצול נכון של משאבים קיימים– כמה מכם מתחזקים את הקשר שנוצר מהרגע שלקוח חדש יוצר קשר? הקשר נקטע או שאתם דואגים לתחזק אותו להישאר בתודעה של הלקוח הפוטנציאל שלכם? דיברנו על זה בהרצאה, ניתן לתחזק קשרים עם לקוחות שיצרו את הקשר הראשוני בעזרת שמירת הנייד במאגר שתיצרו, ויצירת קשר עתידי.
רשתות חברתיות– להיות בכל מקום ולהשתמש בכל מה שהרשת החברתית מציעה. לא הרחבנו על זה הרבה אבל ניתן לעקוב אחריי ביוטיוב, בקרוב אעלה וידאו במיוחד לעניין הזה הצטרפו ליוטיוב שלי
נטוורקינג- ממליצה מאוד לייצר קשרים ולהצטרף לקבוצות פיזיות ובפייסבוק, לייצר אינטרקציה עם מגוון רב של אנשים על בסיס 'שלח לחמך על פניי המים כי ביום מן הימים תמצאהו' – גם לא הספקנו להרחיב בנושא מפאת חוסר זמן, אשתדל לייצר וידאו גם בנושא הזה, לכן כדאי להצטרף ליוטיוב שלי הצטרפו ליוטיוב שלי
באופן אישי אני מאוד מאמינה בלתת ולא רק לקבל ולכן אני מזמינה אתכן לקבוצה שפתחתי בפייסבוק שנקראת ברטר עסקים – לתת ולקבל באהבה 3>
מצרפת וידאו ראשון של ההרצאה:

לחשוב מחוץ לקופסא ולפתח חשיבה לקידום והצלחת שיווק העסק איך הצלחתי לשווק מגזין דפוס לאור בלי ידע קודם בתחום! איך לשווק בלי להוציא שקל מהכיס עם חשיבה נכונה ומתקדמת! חשיבה מחוץ לקופסא תביא אתכם לקידום מוצלח. חשיבה עם ראייה לאופק הקרוב והרחוק, לחשוב על השלב הבא עוד לפני שאתה שם. המחשבות יבואו, תקדישו להם זמן ותהיו נוכחים בעבודת השיווק. 

צפייה מהנה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *